Pyssel

Idag va jag i stallet tidigt på morgonen, har nästan tagit det som en vana nu. Sånt är skönt, för då kommer man upp skapligt och känner sig piggare. Men när jag kom hem igen vid kl 10 och hade varit ute med doggen gick jag och la mig och sov i cirkus tre timmar (a) haha inte så pigg längre! Men gött vare men som jag trodde så va jag hur trött som helst när jag vaknade igen :P Men efter att jag varit ute med Teddy och fått lite frisk luft så piggnade jag till, gick in och gjorde mig iordning lite och gick och mötte upp mor på stan :)

Kvällen blir en liten pyssel-kväll tror jag :) Först ska mamma och jag äta pastasallad, fillimumma alltså! Och sen tänkte jag ha lite klappverkstad och slå in lite julklappar, eftersom vi köpte nytt julklappspapper på stan. Funderar även på att göra lite mer knäck, eftersom den jag gjorde igår nästan är slut på grund av att det va så god ;D Kanske slänger en liten blick (observera LITEN) på Idolfinalen, men bara en liten, för jag tycker inte om Idol längre :P bara i början när alla gör bort sig haha! Men liksom, man måste ju nästan kolla vem som vinner. Det hör ju nästan till att man ska veta det om någon frågar. Så så ser min afton ut :) Hoppas ni får det lika mysigt som mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback