Puss & god natt!

Älsklingen gick precis hem :( och jag ska hoppa ner i sängen och läsa lite. Men lär somna ganska så fort eftersom jag är lika trött som alltid :P Men inatt behöver jag sömnen ordentligt, eftersom det är Lucia imorgon och då ska jag upp tidigt. Vi (jag och mamma) har som lite tradition att gå upp och kolla på Lucia firandet på tv och äta lussebullar och dricka varm choklad. Och det börjar kl 7 på 1:an :) Så det tycker jag inte att ni får missa! Det är verkligen supermysigt att kolla på. Sen efter det bär det av till mormor för att baka pepparkakor, mmmmmmmmmm! Och sen på eftermiddagen blir det lite kalas hos älskling eftersom hans bror fyller år :)

Så som sagt, det är bäst att jag skyndar mig i säng nu ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback