Min älskade lilla ängel...

Veterinären va och vaccinerade Molly idag och då kollade hon även på hennes hälta. Hon gjorde lite böjprov på henne och jag fick springa som en gris fram och tillbaka. Markerade helt klart på böjt spår och efter böjning även något på rakt spår, men inte så mycket. Fick anti-inflamatoriskt som jag ska ge henne i 5 dagar och så ska hon få vila i 14 dagar! Hon får gå ut i hagen om hon går i en liten rasthage annars ska hon stå på box. Så jag har bestämt mig för att ha henne på box och sen gå en stund med henne om dagen så hon får röra på sig. Hoppas verkligen att det här bara är en sträckning eller något annat litet som går över. För har det inte gått över om 14 dagar får vi åka till en klinik för en bättre undersökning :(

Älskade lilla skruttehästen min ♥ :(

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback