Julkalendern, bio & en underbar älskling!

Ikväll kollade jag på första avsnittet av julkalendern. Ja, jag kanske är lite barnslig men det hör till tycker jag. Har kollat nästan varje år, förutom förra året för då va den förjävlig! Men i år verkar den faktist vara lite bra iaf. Så nästa avsnitt som är imorgon vill jag inte missa! Och Emmelie, om du undrar om jag gör ett repotage för tv 4 nu så har du fel ;) HAHAHAHAHAHA ett litet internt skämt.

Jag och älsklingen va ju även på bio ikväll, för att fira våran 23 månaders dag :) ♥ Och vi kollade på en film som hette Paranormal activity, typ, visste inte vad jag skulle säga till hon i kassan när vi skulle köpa biljetterna, för hur fasen utalar man det? Haha, så jag sa iaf "hejsan, två biljetter till den där skräckfilmen..." och hon fattade precis vilken jag menade. Så det va ju tur. Men iaf, filmen va faktist lite seg sammtidigt som min puls gick upp och ner, för lite obehaglig va den allt. Men lite synd va det bara att det hände samma saker hela tiden. Det handlade om ett par som satte upp en filmkamera när dom skulle sova eftersom det hände mystiska saker på nätterna... Och efter ett tag även på dagen. Blev även lite besviken på att man inte fick reda på varför det hände och att man inte fick se mer än bara dörrar som smällde igen osv. Men den va helt okej, men kanske inte värd 95 kr, så det va ju tur att jag hade ett rabattkort och fick gå på den för endast 47 kr ;)

Till slut måste jag ju tillägga att jag har världens bästa pojkvän! Och jag är så glad och lycklig för att jag har dig Björn ♥ Älskar dig något fruktansvärt mycket. Så mycket att det värker i hjärtat av välbehag! Och det ska bli så himla roligt att flytta ihop med dig, det är det som jag har drömt om så länge och nu blir det verklighet. Det är så underbart att jag nästan vill börja lipa av glädje :D Tack för att du vill vara min älskling! ♥ 


Kommentarer


Postat av:Emmelie

Haha duu, jag började ju nästan undra! Haha nej då! Fan jag har ju glömt bort att julkalendern började idag :S

2009-12-01 @ 23:59:15
URL:http://emmeliep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback