Julhelgen

Och så va julen över, lika fort som den kom! Men jag har haft en underbar jul, med massa snö precis som jag ville ha ;) en massa god mat och mycket trevligt sällskap både här och där. Har fått massa fina julklappar bland annat mycket bra saker som behövs när jag och älskling ska flytta :D Så tack alla för fina julklappar ♥

Har även varit och tittat lite på mellandagsrean med älskling, men hittade inte så mycket... Men konstigt nog gick pengarna åt ändå! Men fy va mycket folk brr, kilometerlånga köer, långsamma kassörskor, trängsel, och man hittar ju inget på rea! För allt det snygga går åt först och det som blir kvar ligger huller om buller i ett enda trassel.

Idag har Molly vilat i 14 dagar, precis så länge som veterinären sa att hon skulle vila. Så idag longerade jag lite för att se hur hon såg ut. Och jag kunde inte se någon hälta :D Det va ganska mycket snö där jag va, så underlaget va väl kanske inte helt perfekt, men halt såg hon inte ut att vara iaf :D Så imorgon ska jag börja skritta henne :D Kors i taket alltså, jag har inte ridit på över två veckor så nu kan jag lova att jag har abstinensbesvär haha! 

Och idag va jag och älsklingen på stan igen, och då va vi inne på systembolaget och jag handlade för första gången! Jag har inte haft någon anledning att gå dit tidigare :P Men bättre sent än aldrig ;) och det va en mycket spännande upplevelse att få handla själv höhö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback