500

Nu, med det här inlägget, har jag skrivit 500 inlägg under min tid som bloggare! Coolt va haha ;) Fast det är säkert inte speciellt mycket. Men jag bryr mig inte om sånt :P

Jag tror jag lider av nåt slags trötthet-syndrom. För jag är fasen trött varenda dag :( Jag går ju ut sista gången med Teddy vid ca 22.30-23.00 och sen första gången vid ca 4.15-4.30. Självklart går jag in och lägger mig igen, men det rubbar ju ändå sömnen. Det är ju inte samma sak som att sova från kl 23.00-8.00. Sen skulle jag säkert behöva äta lite mer vitaminer för på något sätt så känner jag mig så svag... Jag är ork-lös jag orkar typ ingenting, eller har iaf inte lust med något :/ Och till råga på allt så måste jag åka bussen ut till stallet idag. Det gör ju att jag tappar änu mer ork. Jag hatar att åka buss!

Nahäpp, bäst jag gör lite mat och fixar så jag hinner med 14.00 bussen. För annars får jag vänta i hundra år! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback