Vänt på dygnet

God morgon på er! Eller jag kanske borde säga god middag? Klockan är ju faktist 12.30. Fast går man upp sent så gör man ;)

Vaknade hos älsklingen min kl11.00 och va sviiiiiiiiiiintrött! Skulle gärna ha sovit i några timmar till... Tror jag har vänt lite på dygnet, även om det inte är så många timmar så är det jobbigt ändå. Gick till Troja på hemvägen och gick ut med henne, och nu är jag hemma. Ser ut att bli en fin dag idag, som det ser ut just nu iaf. Gårdagen började ju också fint, innan det blev värsta åskvädret som typ höll i sig hela kvällen :O Fast det va ganska mysigt hihi. För igårkväll när älsko och jag åt kräftor så tände vi ljus och hade det jättemysigt och så kunde man höra regnet som smattrade mot fönstret och träden utanför, åh ♥ Kräftorna va goda, fast inte jättegoda. Det kanske berodde på att dom va "billiga" va vet jag... Men det smakade helt okej ändå :) Till efterätt blev det mini magnumar, godis och chips och så kollade vi på 100 höjdare :D
 
 

Nu ska jag äta något och sen ta bussen ut till stallet. BLÄÄÄ! För att åka buss alltså :( Mamma har tagit med bilen till jobbet i Stockholm och kommer inte hem förren typ måndag? Så här får det åkas buss nu och det gillar jag ju sååå himmla mycket :) Särskillt när bussisarna är sååå trevliga - inte! Fast alla är ju inte otrevliga :) Så jag ska inte dra alla över samma kam, eller vad man säger...

Men som sagt.... MAT! Bye så länge :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback