Uppdatering

Igår kväll vid 19.30-tiden åkte jag och älsklingen ut till stallet för att sova i Magdas stuga. Hade varit där tidigare på dagen och tagit in hästarna eftersom det va så otroligt varmt! Så när vi kom började jag mig med att rida ut en sväng på Molly. Det va svalt och skönt i luften sådär på kvällen, helt perfekt temperatur att rida i och det tyckte nog Molly med, för hon försökte hitta på bus hehe ;)

Efter stallet kollade jag och honey på film, Masjävlar. Riktigt kul film haha! Och smaskade godis och chips. Mitt emellan oss låg såklart Oliver, rädd för att missa något ;)

Gick och la oss vid kl01, jag somnade som en stock (som vanligt höhö :P) och vaknade när klockan ringde 06.50. Då va det bara att gå upp och traska bort till stallet och rida två vildhästar innan det blev för varmt. Molly red jag lite på den lilla utebanan med staket runt (den andra stora är för hård och den måste harrvas). Gick faktist skitbra! Och Gustav red jag ut på en sväng. Något pigg och något galen haha! Hoppade ner i ett dike för att han blev rädd för en buske(?), knäpp häst alltså :P Tur att diket inte va så djupt!

Jag och älskling städade iordning i stugan. Gav katterna lite mat och susade hemåt vid kl12. Tänkte försöka vila en stund nu för är ruskigt trött! Och ikväll måste man ju va pigg för ikväll blir det ju grillning i Berg utanför Uffe ;) Härligt! Vädret är ju på våran sida - än iaf! Inte för att klaga, men nåååååååååågot svalare får det gärna bli, det blir fan för varmt annars...

Lite bilder :)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback