Torsdag

God dagens!
Jag och älsklingen vaknade vid sisodär kl11.30. Låg kvar och latade oss i sängen ett tag innan han skulle gå hem och då följde jag med honom ut för att ta en powerwalk :) Fy fasen så varmt, svettades som en gris! Gick i 45 min idag och nu känner jag att jag borde ha tagit på mig mitt knäskydd för det värker i knät. Har även fått lite ont i ryggen och rumpan, träningsvärk hihi :P fast det onda i ryggen beror nog mer på att jag har för dåliga skor att gå i. Jag måste köpa ett par bättre som jag kan ha när jag går och springer, för det har jag faktist tänkt börja göra :)

Föresten, idag ringde dom även från det där företaget som jag va och gjorde arbetsintervju hos :P och dom tyckte om mig, så jag ska dit på observationsdag imorgon och se vad dom gör :) Spännande! Men vet som sagt inte om det är något för mig, men kolla läget kan man ju alltid göra ;)

Nu ska jag ta en dusch och äta något :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback