Sommaren är tillbaka!?

Idag verkar det som sommaren har kommit tillbaka! Det är solsken och jättevarmt :) Synd bara att man inte hinner åka och bada och så nu... Jag och älsklingen vaknade ganska sent hehe och vid kl17 ska jag träffa Klara för vi ska ha sushi-kväll :D Så bada får helt enkelt bli en annan dag. Hoppas bara det kommer mer soliga dagar! Det vet man ju aldrig...

Måste bara berätta om nagellacket jag köpte från H&M senaste gången jag va på stan. Det är bara för bra! Och så härlig färg! Självklart rosa ;) Men det är även väldigt hållbart och det torkade faktist jättefort! Målade mina naglar med det för ett tag sen, vet inte exakt hur många dagar sen, men säkert 5 dagar! (För mig brukar nagellacket gå bort efter bara några dagar eftersom jag utsätter mina naglar för så mycket, tex när jag är i stallet). Och det har bara slitits bort en liten flisa på häger pekfingernagel och det är nästan inte ens synligt! Superbra verkligen! Vem har egentligen sagt att det dyraste ska vara bäst? Det här va H&M:s eget märke och kostade typ 29.50kr och det måste jag säga är ett väldigt bra köp om det är så hållbart. Jag ska verkligen köpa H&M:s nagellack i fortsättningen :)

Ikväll som sagt ska Klara och jag ha sushi-kväll :D Sushi är ju bara föööör gott! Absolut min favoritmat! För det första är det så gott så det smälter i munnen, det är fint och framförallt så är det nyttigt så man kan äta hur mycket som helst utan att bli fet :P Vi ska även se The holiday, eftersom den är så underbart bra och är Klaras favoritfilm ;)

Nu ska jag ta och äta lite nudlar... Har inte ätit någon frukost idag, så det får bli min frukost hehe, och bara ta det lugnt tills jag ska göra mig iordning :) Ha en bra dag alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback