Shopaholic

Först måste jag berätta om gårdagen, eller rättare sagt kvällen. Älsklingen kom hit vid kl20 typ, och då blev det tårtkalas och presentöppning ;) Senare gick vi hem till honom och kollade på Beck som gick på 4:an, åt chips och negerbollar :) och så sov jag där hos honom ♥


Och imorse när jag gick upp vid kl8 va jag bara sååå trött! Det har jag varit hela dagen... Gick iaf hem, gjorde mig iordning och åkte iväg till stallet. Regnit väder så det blev ridhuset. Hoppade lite och det gick kanon! :) Åkte hem. Gick ut med Troja. Gjorde mig iordning och gick till stan med min kära mor :) och det är där vi har tillbringat hela eftermiddagen! :) Jag vill bara säga en sak: Jag älskar att shoppa! Man känner sig så avslappnad när man har hittat något man verkligen vill ha! Åh vilken kännsla haha! Egentligen skulle vi bara gå till stan för att mamma skulle lägga ut pengar åt mig för ett par skor på H&M. Men det blev ju såklart massvis annat med ;) Skorna från H&M - skitsnygga! Kostade 349kr. En lång "pösig" tunika från Ginatricot, en kjol från Ginatricot (dragkjedjan är trasig, men min mors kompis är bra på att sy så hon ska hjälpa mig), det va ju såklart rea på det här, tunikan och kjolen kostede 29kr/st. Det kan man ju bara inte låta bli att köpa! Sen fick jag en bok av mamma: Om jag kunde drömma, och är första boken i Twilight serien :) och sen fick jag en väska av mamma! Och så jävla kär jag är i den!!! Den är så underbar :) Min passion är ju väskor och skor som jag har nämt tidigare. Väskan är leoparfärgad med svarta handtag och svarta kanter, guld/mässings spännen och bara så snygg! :D Så jag är verkligen nöjd med dagens inköp! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback