Rastlös!

Skjutsade mamma till apoteket förut så hon kunde hämta ut sin medicin och då passade vi på att handla lite. Så när vi kom hem gjorde jag pastasallad med kräftstjärtar :) Mycket gott! Sen satte jag mig i fotöljen och läste i boken, Om jag kunde drömma, och den är bara så bra! Den är verkligen "beroendeframkallande" som det står på baksidan hihi. Och nu känner jag mig så himmla rastlös. Jag vill göra något men vet inte vad. Samtidigt tycker jag det är för sent för att gå ut på en promenad eller något sådant, men för tidigt för att gå och lägga mig :P och framför allt så är jag inte trött! Men något måste jag göra känner jag... Älskling har spelning ikväll i Norrköping, så jag hoppas det går bra för er mitt hjärta :) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback