Pengar är till för att slösas

Ja, men lite så är det ju! För när man har pengar kommer man ju alltid på en massa saker som man behöver och så rätt va det är så är pengarna slut igen. Detta är lite typiskt mig iaf. Hade beslutat mig för att spara mina pengar, så dom räckte länge. Men idag åkte jag och mamma till Tornby för att handla på Maxi och då kom jag ju självklart på att jag behövde nya ridskor och ridbyxor. Men det är faktist säkert! Mina ridskor är så trasiga så halva foten tittar ut vid tårna typ... Och alla mina ridbyxor har gått sönder antingen i röven, knäna eller dragkjedjan :P Så jag hittade faktist ett par hyffsat snygga skor och ridbyxor till ett bra pris på Hööks :) Sen tog vi ju även en sväng in på Ikano och där råkade jag ju såklart hitta ett par jeans på rean på BikBok för bara 149kr. Det va jag ju såklart bara tvungen att slå till på ;) Så nu ska jag verkligen försöka spara på mina sista slantar!

Ikväll blir det familjemiddag :) va ska ni hitta på?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback