"När snön kommer"

Idag är det lördag. Tiden går fort. Idag har jag faktist hunnit med en hel del, även fast klockan bara har passerat lite efter 11. Gick upp vid kl7.45, drog på mig stall-mjukis-kläderna och gjorde mig en god hallon smoothie till frukost :) Åkte och hemtade mammsen hos Anders vid kl8.30, åkte hem med henne och åkte sedan direkt ut till stallet :) Eftersom jag körde galopprogrammet med Molly igår så fick hon vila idag. Det är bra att låta dom göra det i början, och jag har inte kört det så många gånger med Molly och hon är ju inte någon elit, så hon fick vila :P Släppte ut henne och Gustav, mockade och fixade och sedan åkte jag hem. Så nu har jag faktist precis varit ute och sprungit ett varv runt ån ;) När jag förklarade svängen för mamma sa hon att hon trodde det va ca 4km, men jag tror fan det är kortare :P Max 3km kanske... Men skönt va det iaf ock jag stannade inte en enda gång! Jag är faktist stolt haha ;D Det är nog bra också att inte springa för långt i början, man kan faktist få skador av det och jag har ju faktist redan ont i knät. Fast idag va jag ordentlig och tog på mig knäskyddet så jag kände faktist ingenting :) Nu ska jag ta en efterlängtad dusch, för svetten bokstavligt talat RINNER på mig, haha ser ut som jag har duschat redan :P Sedan ska jag nog ta det lugnt lite, laga lite nyttig mat ;) och läsa i min älskade bok! Jag har nog blivit lite av besatt av den, helt seröst! Jag drömmer till och med om personerna i boken :S sjukt haha.

Ikväll ska iaf jag och älskade älskling ha myskväll :D ♥ Det ser jag fram emot!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback