Morgonstund har guld i mun

God morgon på er alla glada (och sura med för den delen), har ni sovit gott? :) Det har jag gjort, trots att jag sov utan min älskling... Idag är det stallet som står först på schemat. Magda jobbar och hennes hovslagare kommer kl11 för att sko hennes lilla häst Gustav, så jag ska va där och hjälpa till. Tänkte försöka hinna rida Molly lite först (så det är nog bra om jag drar på ett kol...). Sedan blir det jobb :D ska nämligen städa på Anders jobb igen! Hoppas även på en liten motionsrunda senare ikväll när städningen är avklarad, men vet inte om jag ska springa eller ta en powerwalk, får se vad jag orkar :)

Nää, nu måste jag kila! Ha det bra så länge :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback