Ljungsbro marknad

Idag åkte jag till stallet till kl9, för att "jobba". Jag tycker inte det är att JOBBA, tycker mest det är att hjälpa till och slava med det dom behöver hjälp med... Så i fortsättningen när jag har "jobbat" och ska berätta det här i bloggen så kommer jag nog skriva något i stil med "hade stallet idag", bara så ni vet va jag menar ;) Men iaf, hade stallet idag ;) det va inte så mycket att göra idag så det gick fort. Så kom hem för en stund sen och för att inte ligga på latsidan idag tog jag mig en lite springrunda runt ån ca 2,5km... Det egentligen inte så mycket men eftersom jag och älsklingen, med flera, ska på Ljungsbro marknad i eftermiddag/kväll så kände jag att jag inte hann åka ut till Vindingsjö och springa, så bättre än inget liksom! Så nu blir det en dusch och lite mat. Ska nog ta sushin som blev över ;) Sen fixa iordning mig inför kvällen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback