En dag i augusti

Fy va jag har tråkigt alltså. Bläää! Tog en riktig lång sovmorgon med älsklingen imorse. Gött! Men efter en lång sovmorgon brukar man bara bli änu mer seg, iaf jag. Har varit ute och gått en sväng med Troja. Kom nästan precis hem från den lilla promenaden. Ska äta lite med mamma snart innan hon ska åka och jobba. Senare ska jag åka till stallet och hjälpa Matilda när hon ska hoppa med Molly :) Har fan inte varit i stallet på jättelänge nu :O

Och vafan är det med vädret? Mulet och kvavt! Kan det inte va strålande sol och stekhett så man kan bada och sola så man blir brun som en neger! Jag är fan vit som en treo :( Men jag antar att det börjar bli höst nu. Sommaren är över. Det är ju fasen jättemörkt och kallt på kvällarna! Och jag och älsklingen har inte ens gjort hälften av alla saker vi sa att vi skulle göra i sommar...

Men men. Som jag skrev i ett tidigare inlägg - Jag gillar alla årstider! Men det känns faktist lite sorgligt att tiden går så fort...

Nu blir det mat med mor och kanske några avsnitt av Oc? innan jag susar iväg till stallet till kl18 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback