Du är vad du äter

Fy va skönt det är att motionera! :D Man mår verkligen bra av det, eller jag gör det iaf! Jag känner mig piggare och till och med smalare bara av att ha sprungit 30min hehe. Det är så det ska kännas alltså, då är man motiverad! Och det som är änu bättre är att jag har hållt på med min "nyttiga period" i ca en vecka och har inte tröttnat. Det känns jävligt bra! För oftast är det ju så att man tröttnar efter några dagar, men jag vill verkligen! GO NINA ALLTSÅ :D SHOHOO!!
Sprang 5km idag igen och idag tyckte jag det gick riktig fort. Tyckte även jag höll ett snabbare tempo än dom andra dagarna... Visst, jag blev ju omsprungen x antal gånger av vältränade gubbar och där kom jag och flåsade haha! Men sen när det kom två kids och sprang i snigelfart och jag sprang om dom, då kände jag mig väldigt stolt HAHA!

Nu har jag duschat och ätit och kollar just nu på Du är vad du äter, det är ett mycket spännande och bra program tycker jag ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback