Bild på kycklingwoken

Bilden blev inte så bra och vi hade inget ris så det fick bli äggnudlar :P Men fy fasen va gott det blev! :D

Så här gjorde jag:
Först wokade (stekte) jag grönsakerna tills dom fått lite färg, och jag använde mig av vanlig wok mix som man hittar i frysdisken i affären. Sedan hällde jag i den strimmlade kycklingen (jag hade en färdiggrillad, om man har råa fileér får man såklart steka kycklingen först så den blir färdig ordentligt och sedan woka grönsakerna). Sedan hällde jag på cocosmjöjk och kryddade med salt och curry. När nudlarna va färdigkokta hällde jag i dom i stekpannan med det andra och blandade runt. Lät det sjuda några minuter och sedan, tadhaaaaa :D Färdigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback