Arbetsintervju

Kom precis hem från min först arbetsintervju. Och jag måste säga att det gick verkligen bra! :) Jag fick prata med en dansk kille, det tyckte jag va jättekul för det lät som han hade gröt i munnen haha! Fast det som kanske va mindre bra va att jag inte förstod allt han sa :P Men han va trevlig och han sa att han tyckte jag med va trevlig, nemen? Man tackar ;) Sen frågade han även om jag hade jobbat med något sånt här tidigare för jag verkade så kunnig :O HAHA! Jaa du, har man haft Roger Salomonson i marknadsföring A så va det här en lätt match ;) Men helt seriöst så vet jag inte om det här verkar som ett seriöst företag, vet inte riktig varför jag tycker det för alla va jättetrevliga där verkligen! Men jag bad Anders kolla upp lite om det, men han kunde inte hitta någon hemsida eller något, plus att han läste på en jobbsida att det va rörlig lön, vilket tydligen man kan bli lurad på... Så nja, njee. Om dom va intresserade av mig så skulle dom höra av sig för en till intervju, och även om jag inte får komma på en till intervju så skulle dom höra av sig. Så det är bara att vänta ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback