2009/08/01

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 19 månader! :D
Jag älskar dig så otroligt massamycket! ♥ Don´t ever leav me honey!


     -------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gårkvällen alltså. Fy fan va rolig! Min planering va att äta mat med mamma och sen bara sitta i soffan och glo på tven och träffa älsklingen lite senare. Men spontana fester är fan roliga! Klara ringde och sa att hon skulle ha lite fest i sin lägenhet. Va jävligt trött men sen tänkte jag, "vafan, det va ju jättelänge sen". Så det blev fest hemma hos henne med några av hennes kompisar och sen älskling och svenne :) Svinkul! Senare drog vi oss in till stan och satte oss på 55:an och senare blev det Platens.
SJUKT JÄVLA KUL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback