Vaxade ben, färgade ögonfransar & plockade bryn

Kom precis hem. Mamma och jag skulle ju till Brovillan på eftermiddagen idag, Nettans hudvård, och vaxa benen :) Jag färgade även ögonfransarna och då ingick även plockning av bryn. Något som man inte tackar nej till ;) Vaxade "halva" ben. För jag har inte så mycket hår på låren, nästan ingenting alls faktist. Och efteråt när man har vaxat känner man sig så fräsch och len :P Även om det gör ont så är det värt besväret! Och idag färgade jag ju även ögonfransarna. Det va lite läskigt när hon skulle pilla så nära ögonen, för jag är så kännslig för sånt, men det gick bra och efter ett tag va det avslappnande och skönt :) Fast, jag märker typ ingen skillnad nu efteråt :P Jag hade ju ganska mörka fransar redan innan färgningen, men kollar man extra noga så ser man att dom är liiiiiiiiiiiiiiiite liiiiiiiiiiiiiite mörkare :) Plockning av bryn ingick när man färgade ögonfransarna, jag kanske är lite konstig, men jag tycker faktisk det är skönt när någon plockar mina ögonbryn :P Det känns som en stixig massage ungefär :P Dom blev iaf asbra! Dom är jag verkligen supernöjd med, för hon ändrade om dom lite, och som sagt, det blev asbra! :) Hade tänkt lägga upp en "före" och "efter" bild, så ni kunde få se skillnaden, men bilderna ser likadana ut :P Så det blir bara en "efter" bild :)



Mina ögonbryn är inte så "fylliga" eller va man ska säga,
så dom syns knappt när dom inte är målade. 
Men i verkligheten ser det asbra ut :) Tycker ju jag iaf :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback