Varje framsteg är en seger för mig

Idag blev det hoppträning i stallet för Linda. Gick så jäkla bra alltså :D Hoppade lite bana på ca 90, 1m och Molly va rejält laddad hehe :P För efter ett hinder började hon bocka gärnet, så jag flög som en vante efter och höll på att åka av haha xD Hoppade en massa läskiga hinder och Molly tittade inte ens på dom, även fast räcket med skynket fladdrade :) Åh min lilla snuffsa alltså <3 Efteråt blev det en dusch för Molly va blöt av svett hihi :P Har ju inte tävlat så mycket i mitt liv, och inte Molly heller, så det skulle faktist vara kul att få komma ut någon gång och hoppa lite. Magda tyckte det också för hon tyckte Molly hoppade så fint :) Så aa får se hur det blir med det. Men varje framsteg är en seger för mig. Så jag är nöjd som det är, även om det inte blir något tävlande :) Men det skulle ju va kul såklart ;P

Efter hoppandet hjälpte jag Magda och Linda med 3-åringarna och sen red Magda och jag ut en sväng på Company och Bambi :) Och aa, kom typ nyss hem. Så nu blir det en dusch och sen när älsklingen kommer så blir det mat :)

Föresten, igår klippte jag mitt hår lite själv :P Blev faktist ganska bra haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback