Långfredagen

 

Åh va jag älskar min älskling! <3 Igår fick jag ett jättefint påskägg fullt med godis i av honom :D Sen hade han även köpt små klubbor som va som hjärtan, fast dom vet jag inte om jag vill äta upp för dom va så fina (a) <333

Och idag är det fredag, långfredagen till och med :) Och imorgon är jag ledig för då ska vi till Anders som fyller år och äta en massa påskat och bli feta ;)

Såg att solen skiner på våran balkong så jag funderar på att gå ut och sola lite... Senare på eftermiddagen blir det iaf att åka och rida Bambi. Matilda är i stallet nu och rider Molly, så idag blir det en liten slappis dag för mig ;) Bara komma till stallet och rida en häst och sen är man klar och kan åka hem :P Föresten, fy sjutton vilken träningsvärk jag har sen igår xD haha gud säger jag bara!


Men wäpp, nu blir det ut i solen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback