Solsken! Och jag är så glad :D

Fy vilket underbart väder! :D WOW alltså! Det liksom rycker i hela kroppen av glädje, för man blir så glad när det är sånt här vackert vårväder :) Och varmt är det ju också, kan det bli bättre? ;) Hade ju som sagt körlektion kl 10.40 och jag blev godkänd på rondellkörning ;) fast sen va det lite annat som inte va så bra :P Så aa, det gick väl inte så värst bra trots allt, men bättre än förra gången iaf och det är jag glad för. Efter körningen gick jag en snabbis på stan för att inhandla rakhyvlar ;) och så blev det även den omtalade scarfen från H&M :) Den är så fin! För den är lite anorlunda på något sätt... Helt i min smak! Sen va jag ju även och kollade runt i ett dussin andra affärer, men jag va duktig och höll mig ifrån att köpa "onödiga" saker :) Bra gjort av mig tycker iaf jag. För en dag som denna när det är så fint väder blir man sååå shoppingsugen, iaf jag hihi ;P Och vilka fina färger det finns nu till våren och sommaren! Både på kläder, smycken, väskor, skor och allt möjligt annat. Man vill bara ha allt! Men den som har pengar kan ju köpa allt också :( Jag tillhör inte den kategorin som har mycket pengar, tyvärr :( Men men, jag är glad för det lilla :) Det känns liksom som bara man har köpt en liten grej när man kommer hem från stan, kanske tex en tröja eller ett par örhängen, så känner man sig på bra humör. Nu ska jag nog ta och göra en smoothie och sätta mig på balkongen och avnjuda vädret, tills älsklingen ringer. Då ska vi gå och köpa mat :)


Så här ser scarfen ut :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback