SOL SOL SOL :D

Idag är det fint väder igen :D Det är väl bara för härligt alltså! Idag vaknade honey och jag lite innan kl 10.00, då gick vi upp och åt frukost och kollade lite på barnkanalen ;) Sen gick honey hem och då städade jag lite :P Eller aa, diskade och plockade undan tvätten. Och nu väntar jag på att jag ska gå till bussen som ska ta mig till stallet, och bussen avgår 12.35 ;P Blir nog att rida på den stora utebanan och hoppa lite med Molly? ;D Hoppas det inte blåser allt för mycket för det är så jobbigt. För om det är lite blåsigt i stan så blåser det storm i stallet för det är så öppet där. Men alltså, jag vägrar att stänga in mig i ridhuset en sån här dag :O

Föresten så är jag ganska trött på att inte ha något jobb nu :( Vad gör jag egentligen om dagarna? Typ ingenting förutom åker till stallet och är med älsklingen såklart. Men jag vill ha lite struktur på mina dagar. Och framförallt så vill jag tjäna pengar :P För jag är trött på att va en fattiglapp hela tiden! :( Men men... Nu måste jag nog ta och kila iväg till bussen, så jag hinner. För den väntar inte på mig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback