Påskfint :)

Idag är det inte lika fint väder och inte lika varmt heller, som igår eller tidigare dagar... Men det gör inget ;) bara det inte börjar snöa eller något sånt! :O Idag gick jag upp vid halv8, gjorde mig iordning och gick iväg till körskolan till kl 9 för att jobba lite med körtiorin, och idag klarade jag fas C WOHOOW :D Efter det gick jag en sväng över stan för att lämna ett cv... Sen begav jag mig hem för att städa :( Inte så värst kul, men det känns ju alltid så skönt efteråt :P Och nu har jag även påskpyntat och gjort det påskfint :) Så nu är det gula kycklingar och fjädrar överallt hihi, undrar hur länge dom får sitta kvar innan katterna upptäcker dom? Sen har jag även försökt hitta lite jobb via internet, men det går trögt alltså :( Blir så trött på att inte ha några pengar eller något att göra på dagarna, GAH! Nu blir det iaf mat, är hungrig som en varg! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback