Pancakes

I eftermiddags, eller ja kväll kanske man ska säga för det va ju när jag kom hem från stallet vid kl 18, så har jag faktist varit riktigt pysslig och fått ganska mycket gjort :) Jag har plockat ner alla påsk saker, och det va ganska mycket små gula kycklingar :P jag hoppas jag inte har missat någon, hihi. Sen har jag tvättat, tre maskiner faktist :) Sen har jag gjort pannkakssmet, för när älsklingen kommer när han har färgat håret klart ska vi äta pannkakor, lite sent men det blir så ibland :) Och så har jag gjort en överraskning ;) Sen har jag även diskat all disk. Så nu är jag färdig för idag tycker jag ;) Jaa och just nu har jag ganska tråkigt, men för hoppningsvis kommer älskling snart :)

Ha en trevlig kväll alla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback