Min häst är hungrig, för hon är inte mätt!

Haha Lisa sa något som va jätteroligt idag xD Tyckte ju jag iaf :P Vi pratade om Molly, om hon är ponny eller en stor häst. Jag säger något i stil med "hon va bara sex när vi köpte henne så hon va inte mätt då" och då svarar Lisa "hon va inte mätt, hon va hungrig alltså" xD

Fint väder idag med, och varmt, mmm det tycker vi om! Mer sånt :D Kom precis hem från stallet, fick skjuts hem av Lisa för hon har fått körkort idag, så G R A T T I S ! :) Du kan ju säga till när du ska åka ut till stallet så kan jag åka med dig höhö :P

Imorgon ska jag och Magda hoppa för Linda :D Det ska bli så himmla skoj! Gick ju så bra förra gången vi hoppade för henne, så jag hoppas det går lika bra imorgon :) Hoppa är ju så himmla kul alltså! När det går bra :P När Molly vill hoppa läskiga hinder och inta stannar så man flyger av haha ;) Men hon har faktist blivit rätt skärpt på den fronten nu på sista tiden... Hmm ska inte säga allt för mycket :P Det viktigaste tycker jag, är att hon tycker det är kul att hoppa :) Och det gör hon. Så då kan man oftast höja lite och hon hoppar lika fint som i början :) Härom dagen när jag red dressyr fick jag för mig att hoppa ett litet kryss mellan två "sockerbitar" - inte speciellt högt alltså :P Men ändå så hoppade hon som en galning och tog lite glädjeskutt efter. Så jag hoppas hon är sugen på höga hinder imorgon, för det är jag hihi ;D

Nu ska jag ta och duscha. Äta lite, för jag är hungrig som ett svain! Sen kommer honey <3 när han har repat klart :)

Kan det bli bättre? ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback