Jag är badsugen!!!!

Idag gick jag upp redan kl 7.15, gjorde mig iordning och åkte med en buss som gick 8.05 ut till stallet. Red ut en sväng och då på morgonen va det mulet och nästan lite kallt... Men vindstilla och det är huvudsaken ;) Molly va jättepigg och tyckte det va kul att springa :) <3 Kom hem igen vid kl 11, duschade och gjorde iordning mig, åt lite, för vid kl 13.30 hade jag nämligen en dubbel körlektion. I början tyckte jag faktist det gick ganska så bra, jag brukar oftast tycka att dubbla lektioner är jobbigt eftersom man kör så länge och om det skulle gå dåligt i början blir det bara jobbigare att köra längre. Men idag som sagt, tyckte jag det gick riktigt bra i början. Parkerade lite, körde bussfält och motorväg :D Men sen när vi skulle in i stan igen då blev det rörigt och jag slarrvade typ... Så aa, jag är lite nöjd iaf :) Men däremot känns det som jag aldrig kommer att få körkort, känns bara som vi repeterar samma saker om och om igen. Fast det blir ju så när man inte kör så mycket hemma. Men fy sjutton va varmt det blev! Kändes som en riktigt varm sommardag när jag satt i bilen och jag längtade bara efter ett svalkande bad och en stor glass :D MMM, SOMMAR SOMMAR SOMMAR! :D Men det dröjer nog ett tag till innan man kan bada, tyvärr... Om man inte badar i älsklingens badkar såklart ;)
   

                       

Igår fick jag ett jättefint armband av älsklingen :D
Tjohoo :D <3 Tack snälla älskling! (L)

    
                                                                
                                                                               

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback