HOPPA HOPPA HOPPA :D

Hoppträningen för Linda i eftermiddags gick sååå himmla bra! Det va helt underbart! :D Molly va jätteduktig och jättehoppsugen. Hoppade lite kombination, plank med en sol på, och lite trixiga svängar. Bra övningar för oss helt enkelt :) Molly va helt underbar och "suget" som hon har precis innan hindren är så härligt att känna! Min lilla häst, va jag älskar dig! <3 :) Helt klart jättenöjd!

Efteråt så va jag helt slut :P Men Magda och jag red iaf ut en sväng. Jag på Bambi och Magda på Jamba. Fick lära mig en (eller två faktist) nya vägar bredvid ån vid golfbanan. Det va spännande tyckte hästarna :P Bambi va jättestark och ville springa hela tiden :P Men allt gick bra :)

Nu är jag hemma. Fick skjuts hem av mamma. Så nu blir det en dusch och mat. Är så himmla hungrig så magen skriker... Nae, men nästan iaf ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback