Hööks, Ikano-huset och glass med älsklingen :D <3

Ja rubriken talar ju för sig själv ;) Men jag kan ju berätta lite mer ingående för er som vill veta hehe. När älskling och jag hade vaknat och gjort oss iordning idag, tog vi en promenad ut till Hööks och Ikano. Jag behövde nämligen köpa en ny sadelgjord, för den jag har nu har spruckit ;P Och älsklingen ville köpa hårfärg. Så vi tog som sagt en promenad dit och hem. Vädret va lite mysko, det va typ mulet men ändå jättevarmt! Kändes nästan som åskvärme i luften... Vi va även inne på Djurmagasinet och hälsade på alla gulliga djur :P och på Sagoland hihi :) Sen när vi kände oss klara gick vi hem, men stannade vid Maxi och köpte glass MMMMMMMMM va gott! :D Sen gick vi hem till mig och gjorde god middag <3 innan jag åkte till stallet och upptäckte att jag köpt en förliten sadelgjord haha xD Så det blir att byta imorgon. Longerade Molly lite på utebanan och det verkade som hon tyckte det va skoj, för hon lyssnade kanonbra och slängde lite glatt med huvudet :) Sen red jag Bambi, den lilla starka ponnyn, och det gick faktist bra! Hon mjuknade riktigt fint i slutet och jag hade bara lite kramp i armen haha :P Men däremot kände jag att mitt knä bara blir sämre och sämre :(


Nu har jag iaf duschat och gjort mig iordning så nu ska jag knalla iväg till älsklingen <3 Han har klippt av sig håret :O Så det ska bli spännande att få se :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback