Fint väder

     
Idag vaknade jag hos älsklingen vid kl 10, innan mobil alarmet hade hunnit ringa faktist. Så då gick jag upp, pussade honey hej då och gick hem och gjorde mig iordning och åkte ut till Tornby för att byta sadelgjorden som jag köpte igår som va förliten :P Sen tog jag även en sväng in på Ikano-huset och kollade lite. Men man blir så ledsen när man inte har några pengar när man ser hur mycket man skulle vilja köpa :( På Ginatricot tex fanns det hur mycket snyggt som helst! Så sommrigt och härliga färger.. Men men så är det. Förhoppningsvis får jag pengar snart :) Eller, man kan ju alltid hoppas!

Nu har jag precis ätit lite nudlar och druckit påskmust ;) Ska ta två bussen ut till stallet. Och eftersom jag har ganska ont i knät funderar jag på att bara rida Molly och kanske longera Bambi lite... Men får se hur jag gör, anstränger nog knät hur jag än gör haha :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback