Expert på att få skoskav...

Det är jag! Jag får alltid skoskav, och då menar jag verkligen ALLTID! Det är så jobbigt :( Går man inte "in" skor efter ett tag? Verkar inte som jag gör det iaf... Idag vaknade jag hos älsklingen <3 han gick upp kl 7 tror jag, för han skulle ju till skolan idag. Kändes som jag va ganska pigg då. Jag skulle ha kunnat gått upp då, men det gjorde jag ju såklart inte :P Och sen när han väckte mig vid kl 8 så kunde jag knapt öppna ögonen så trött va jag haha. Men va ju "tvungen" att gå upp för jag skulle till körskolan till kl 9 för att jobba med en fas på datorn. Så jag gick upp och gick hem när älskling bajkade till skolan. Gjorde mig iordning lite snabbt och gick iväg lite efter kl 9. Och seriöst jag vet inte hur många gånger jag gjorde om fasen innan jag klarade den! Men nu är fas F (fordon) klar! SÅ JÄVLA SJÖNT!!!!! Nu är det ju typ bara repetion och sluttest kvar(?) innan man är helt klar för uppskrivning (haha heter det så föresten? :P) och uppkörning. Jag har ju en hel det kvar, men nu är det kanske lite nära iaf :P

Ska nog göra lite mat nu, för jag har inte ätit någon frukost och jag är ganska så hungrig... Sen blir det stallet med två bussen :)

Hejsan hoppsan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback