En kall dusch!

Det är vad jag har tagit nu :) Jag va sååå varm efter att ha jobbat hela dagen plus att ha ridit Molly på banan där solen ligger på som bäst :P Men man ska inte klaga ;) Detta väder är ju bara så underbart! Hellst hade jag velat ligga vid en strand och solat idag, nära en glasskiosk ;P Men nu har jag ju jobbat. Har ju varit ute ganska så mycket ändå så lite färg har jag nog fått iaf :)

Ikväll spelar älsklingen och hans band i finalen av Rockkarusellen :) Så jag håller tummarna stenhårt älskling! :D <3 Själv ska jag äta mat med mamma och Anders, äta mitt godis som jag fick av mamma ;) se på teven och läsa i min spännande bok som jag fick igår :) Ta det lugnt med andra ord. Det är ganska skönt att göra det ibland. Blir att gå och lägga sig tidigt eftersom det är jobb som gäller imorgon med. Och då ska jag nog ta med ett par shorts, för idag höll jag nästan på att dö av värmeslag i mina ridbyxor ;P

Så är´e mä´t ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback