19 april 2009

Kom hem från jobbet för en stund sen och nu sitter jag här och pustar ut :P Ikväll hoppas jag på en myskväll med honey <3 (fick nämligen 100 kr av mamma förut, så ikväll kan vi mysa till det ordentligt med kanske en godispåse eller något liknande ;) det va faktist länge sen vi hade sånt tycker jag hihi) se någon bra film och kramas :D har inte träffat honom sen igår morse och det är ju jättelänge sen :O Åh va jag älskar min pojkvän alltså! :D (L) Så nu måste jag skynda mig att göra iordning mig så vi kan träffas snart :D

Föresten idag red jag Galicia lite... Hon är bara för go! Jag känner mig så duktig när jag rider henne (a), men egentligen är det inte jag, utan hon :P En sån läromästare alltså :)

Men nu, dusch! Bye bye *vink* HAHAHA xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback