Teorilektion

Kom nyss hem från min teorilektion på körskolan :) Det va bra och det bjöds på skumtomtar ;) hehe. Jag tycker faktist att teorin är intressan och det känns verkligen som att jag kommer ihåg lite av det som sägs. Och när jag sitter där och lyssnar så vill jag köra mera än va jag gör, för jag tycker att det blir lite för lite :/  Men det är ju lite svårt att köra hemma när mamma jobbar i veckorna och är borta, och jag jobbar på helgerna och efter det är jag ganska trött. Men men, körkort kommer jag väl att få nån gång iaf :P även fast jag kanske hinner bli 70 år...

Jahopp :) Älskling svarade inte när jag ringde för ett tag sen. Men han skulle ju repa så det tar ju sin lilla tid. Men jag hoppas han vill va med mig sen :) <3 Saknar honom varje sekund när han inte är hos mig!

Kommentarer


Postat av:bearlig

Klart du kommer få körkort:D Då ska vi åka omkring överallt. och nu blire gött me pizza döh:D hihihohohähähöhöåhåh:D

Puss älskar dig:D <3 ses när jag har hämtat pizzorna<3

2008-11-26 @ 20:21:04


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback