SNÖ :D

Wiiihoo :D Imorse när jag skulle gå hem från älsklingen <3 upptäckte jag något mycket roligt... Nämligen att det snöade och att det till och med låg lite snö på marken :D Då blev jag genast på mycket bra humör :D  För jag tycker om snö. Det är så mysigt att sitta inne under en filt med en kopp varm o'boy med grädde i och äta pepparkakor och lussebullar åhh <3 såååååååååå mysigt! :D Sen är det ju extra mysigt med snö när det börjar närma sig advent och jul :) Inte för att jag tror att den här snön kommer ligga kvar till julafton, men man kan ju få drömma lite ;D

När jag kom hem från älsklingen <3 upptäckte jag att mamma va hemma! Hon skulle egentligen åkt och jobbat men hennes chef hade ringt och sagt att det inte va nån idé att hon kom upp till Stockholm för där var det snöstorm och kaos redan vid Södertälje :O Så jag fick skjuts till stallet :) Och alltså. Det går inte att rida nån stans :(  Det är hårt i marken och jättehalt... Försökte iaf att rida lite på "fältet vid stugan". Tog det väldigt lugnt men det ville inte riktigt Molly för hon va pigg som bara tusan :P Mm, det är jobbigt när det inte går att rida ordentligt :( Men mysigt va det iaf att få rida i snö :D Och bara det kommer lite mer så går det ju att rida lite bättre :)

Nu ska jag snart göra iordning mig och senare ska jag gå till körskolan och ha teori :)



                                                                                                         









På väg hem från älsklingen <3 i all snö ;)




















      Hästarna står och äter luch i hagen :) Och snön faller över dom ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback