Romantisk middag :) <3

Idag gick jag upp tidigt, 07.45 faktist :P Åt en lussebulle till frukost och sen åkte jag till stallet. Longerade lite, och fy fan! Jag har nog aldrig blivit så rädd i hela mitt liv! :O Molly gick omkull när jag skulle få henne att galoppera! För jag va på det lilla "fältet vid stugan" och det va kanske lite halt i gräset plus att det kanske va något fruset också. Höll på att skita på mig faktist, för jag tänkte en massa hämskheter och så kom jag att tänka på den gången jag tömmkörde och hon slet sig och sprang upp i Hackefors och skena runt bland bilarna... Men som tur va hände det inget den här gången. Molly reste sig upp som inget hade hänt, så det va nog inte så farligt som det såg ut. Men fan va rädd jag blev! Armarna och benen va som spagetti på mig :P Men hon va iaf duktig och vi skrittade och travade bara efter det hehe ;P

När jag kom hem från stallet gjorde  jag mig iordning och gick till stan en sväng :) Köpte julklappar till min mor ;) Och alltså, det finns en affär som jag kan vistas i i timtal, och det är Ginatricot! :D Allt är så himmla snyggt där inne! Även fast inte allt är min "stil" så skulle jag vilja ha det för jag tycker det är så himmla snyggt! :D Gah haha :D Jaja men iaf, sen gick jag hem, och efter ett tag kom älskling <3 Så vi gick iväg till stan igen ;P Köpte min sista julklapp till mamma, som var en stekpanna på Clas Ohlson xD, så nu är hon helt "klar". Nu är det bara till älskling och mormor kvar :) Sen gick vi till Hemköp och köpte pommes, bearniessås(?) och godis höhö ;P Sen gick vi hem till mig och lagade pommes med lax och bearneissås(?) :D SVINGOTT OCH MYCKET ROMANTISKT! :D <3 Nu sitter jag här. Älskling bajka iväg till repet men han ska komma tillbaka sen :) Så jag får väl fördriva tiden med att kolla på tven :) Eller nåt...



Jag älskar dig mest av allt i hela världen! <3
Min Bearling haha :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback