Nemen hejsan!

Jaha ja, nu har jag också hittat hit ;) 
Anledningen är att min Bilddagbok (som jag använder ganska mycket) är lite konstig, kan inte logga in och så ibland :S Men då tänkte jag att jag skulle prova på nåt nytt hehe :P


Idag har jag iaf jobbat. Sen sov jag lite när jag kom hem höhö ;) Och nu håller jag på att baka Lussekatter :D (första gången jag gör det själv ;D) och lyssnar lite på julmusik, så jag har julstämning! :D Och förut idag snöade det ju också så det förhöjer ju stämningen änu mer :) Jippi!

Ska träffa älskling <3 senare :D Blir kanske att kolla på Wallanderfilmen som går på 4:an kl 21.00 och kanske provsmaka mina Lussekissekatter (?) hoho ;D
Så här såg dom ut innan dom hamnade i ugnen. Jag hoppas dom blir smaskiga ;)


Kommentarer


Postat av:Sandra

Välkommen eller vad säger man?:P haha

2008-11-23 @ 18:43:34
URL:http://sandrameds.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback