Lördag

Tjingeling :)
Idag har jag jobbat :( Såååå tråkigt och sååå jobbigt! Mådde nästan illa imorse för att jag va så trött :P Kändes som det tog extra extra extra lång tid att bli klar idag också, fast det va bara en halvtimme, men nog så jobbigt ;P Och föresten. Innan jag blev skjutsad till jobbet av mamma, va vi förbi "vårt" stall och släppte ut hästarna och mockade och fixade hos Molly, så alltså har jag gått upp änu tidigare än vanligt, men aa, det va bara för vi skulle få lite gäster vid kl 15.00 för att fira att jag har fyllt år, det va ju ett tag sen :P men aa. Vi blev ju sjuka förra gången vi hade bestämt så det blev idag ist :) Trevligt och jag fick fina saker :) Tre svarta skålar (typ efterrättskålar), ett svart halsband med en berlock som man kunde hänga på fler :) En vägg almenacka med hästar på ;P godis och sen pengar :) Sen fikade vi ju en massa gott ;P och ibland kan jag ha glädje av att jag har gått på livsmedelsprogramet ;)


Min fina tårta som jag har gjort :D med en grön ros på thihi


Sen när jag pussat hejdå till älsklingen <3 och alla andra hade gått hem, så skjutsade mamma och jag hem mormor :) Och på hemvägen så fick JAG köra :D Och det gick sååååååååå bra alltså! :D Plus att det va mörkt! Så himmla stolt jag är över mig själv :D wiiiihooo!

Nu är vi  hemma. Älskling ska ut ikväll så hoppas han får det roligt :) Och jag ska va hemma och ligga i soffan och bara ta det luuuuuuuuuuuuugnt ;P höhö. Ska äta lite godis och mhmm... Har inte ätit någon mat idag egentligen så jag funderar på att gå och köpa en pizza och kanske dela med mamma :P eller kanske köpa lite sushi ;) mm det vore gött :D Får se va det blir. Men nuuuuuuuuu ska jag slå in julklappar och lyssna på julmusik och få julkännslor :D wiihoo, herrå :)

Kommentarer


Postat av:Bearling:D

Asfin och god tårta:D och det var trevligt. Hoppas att du hade det mysigt =)

Ses sen, älskar dig och saknar dig som tusan! <3

2008-11-30 @ 11:29:11


Postat av:Nina

Svar: Jodå, jag åt ju pizza så ;) haha och jag har ju fått en ny favorit :D capriccosa super, SVINGOD den måste du prova :) Saknar dig med som bara fan :( drömmde mardrömmar inatt också :( Men vi ses sen :D Älskar dig mest av allt i hela världen min BEARLING! :D <3

2008-11-30 @ 15:26:11


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback