God kväll!

Igår kväll kom älskling <3 hit :D Vi åt lussebullar och morotsmuffins, drack varm o'boy och kollade på tven under mitt täcke i soffan :D medan snön föll utanför fönstret :D åhh så mysigt det va :D <3 Sen sov han hos mig :)

Och imorse vaknade jag hmm, kanske 12? :P Då kunde jag inte sova mer så jag gick upp och åt lite frukost och kollade på barkanalen ;) Sen vaknade älskling och gick hem och då åkte jag ut till stallet och red. Det gick skit :( Molly va jättepigg och stel i båda sidorna... Men men det kan ju inte gå bra varje gång :P Fast det va iaf mysigt att få rida i snön för det hade ju kommit mer sen igår :) Jäpp. Kom iaf hem för en stund sen. Känner mig precis som en liten isbit brrr :P hehe. Ska ta en varm dusch och sen ska jag gå och ta ut pengar för hovslagaren kommer imorgon på morgonen :) OCH SEN blir det pizza med älsklingen :D <3 MMMMMMMMMMM! Jag är såååååååååå hungrig alltså! :D 


Jag älskar dig Björn! <3 Du är den underbaraste som finns! Du&jag föralltid!!!! (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback