50 First Dates

God dagens! Imorse vaknade jag av att alarmet på mobilen ringde halv 8. Det va liiite jobbig att lämna älsklingen som sov så gott i den varma sköna sängen :( Men jag va tvungen eftersom hovslagaren skulle komma kl 9.00. 

Och igår kväll va det så mysigt :D <3 Älskling och jag köpte pizza och det smakade mycket bra ;D Sen köpte vi även chips och choklad som vi mumsade på i soffan medan vi kollade på film, "Freddie Kroger" haha ;) som jag kallar honom. Och åhh, jag är så jävla kääär i min underbara pojkvän! :D <3 Även fast vi inte gör så "speciella" saker, vi kanske gör "vardagliga" saker, som tex att se film och laga mat :P Men det är ändå såååååååå himmla mysigt och roligt! Och varje gång jag ser honom pirrar det till i magen och jag blir alldeles varm i hela kroppen! <3 Det är ungefär som den där filmen, 50 first dates. En kille träffar en tjej som lider av extrem närminnesförlust och han blir störtförälskad i henne. Men nästa dag när dom träffas känner hon inte igen honom. Så tycker jag det är lite :P Fast jag har ju inte minnesförlust :P För varje gång jag träffar älskling känns det nästan som det är första gången, och jag blir alltid lika kär i honom varje gång :D <3 Och det är det här, tror jag, som kallas äkta kärlek! <3

Stallet då. Jo det gick bra med honslagaren och medan han skodde Pralino red jag en sväng på Molly. Idag gick det riktigt bra och hon va jättemjuk i båda sidorna hehe :P Synd bara att snön håller på att försvinna :/ Det är ju typ bara blask kvar... Nu är jag iaf hemma. Ska duscha och äta lite och sen gå iväg till körskolan kl 17.00 för då ska jag ha en teorilketion igen. Mjo, ganska så kul. Det är bra information och det fastnar faktist lite i huvudet på mig hehe :P Fast läraren är lite konstig typ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback