WIIIIHOOO DET SNÖAR :D

Aa det gör det :D Så mysigt alltså! Jag hoppas på att det blir massor, thihi :P

Igår när jag vaknade hade jag jätteont i halsen :/ Det är säkert älskling som har smittat mig :P för han hade ont i halsen för några dagar sen. Men jag gick iaf iväg till stan som jag hade bestämt, för att handla dom sista julklapparna till älsklingen ;) Sen blev det även en till mamma som mormor ville ha hjälp med att köpa till henne. Va även sugen på att köpa en röd klänning till julafton :) Provade en på Ginatricot och den va faktist jättefin :) Men lite stor... Och jag hade faktist ingen lust att prova mer för jag va inte på humör :/ Kände mig jättevarm och konstig och halsen brände även när jag inte svalde. Så jag köpte aldrig någon klänning, får bli vid ett senare tillfälle när jag är mer allert ;D Beställde iaf en tid hos frisören :D Ska få det i julklapp av mamma, så snällt :D wiiiiie! Ville egentligen ha en tid innan nyår så jag kunde va fin till min och älsklingens ett års dag ;) men dom enda tiderna som va lediga var den 29:e och 30:e och då är det hoppträning :( Så det blir den 5:e januari ist :) Bättre sent än aldrig som man brukar säga hehe. Fast jag skickade ett sms till Klara senare på kvällen och frågade när hoppträningen skulle vara och då va den på eftermiddagen/kvällen den 29:e så då skulle jag ju kunna hinna med frisören på morgonen :) får se hur jag gör, kanske ändrar tiden... Men man vet aldrig med Klara ;) När jag kom hem från stan va älsklingen kvar hemma hos mig :D <3 Så vi gjorde nudlar och åt och kollade på tven heeeela dagen och bara myste :D <3 Sen senare på kvällen köpte vi pizza ;P ovanligt? Nae, men gött! ;) Sen sov han även hos mig inatt igen :) Och nu har han gått iväg till skolan. Jag sitter och känner efter hur jag mår :P Har inte lika ont i halsen som igår men jag är jätteförskyld och känner mig varm. Men hade ingen feber iaf :)

Och imorgon är det redan Lucia :D Gud va tiden går fort! Och jag är ledig från jobbet imorgon :D GUD VA SKÖNT! :D Funderar på att ta ledigt på söndag med eftersom jag mår som jag gör, men jag har inte riktigt bestämt mig än... Men det löser sig ;)

Men nu ska jag ta och äta lite frukost...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback