Wiiiihooo :D

Kom precis hem från min körlektion, och det gick såååååååååå bra! :D Enligt mig själv iaf :P Fick köra från körskolan (det har jag aldrig fått förut) genom stan till Johannelund :D och där fick jag träna på att stå stilla med hjälp av dragläget i motlut, gick asbra så nu är jag godkänd på det momentet :D Så nu är det bara resten kvar hehe ;) Fick backa runt hörn också, lite svårt men spännande och framförallt roligt :D Kanske inte låter så kul, men det är det :D Fan jag älskar att köra bil :D Sen tyckte jag visst om att köra lite för fort också (a) så jag kanske ska satsa på att bli rallyförare ;D Sen fick jag även köra tillbaka till körskolan sen :D Wiiiiiiiiiiiiiie :D

Och nu är jag hemma. Lyssnar på julmusik, jättemysigt :D och väntar på att älsklingen <3 ska komma hem så vi kan hitta på något :D



Va ju även i stallet imorse :) Red ut en sväng med Lottis i all snö :D Hoppas det kommer mer för nu va det så himmla blött under snön så det va inte direkt det perfekta underlaget. Men mysigt är det med snö iaf :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback