Sushi

Älskling sov hos mig inatt :D <3 Myspys! Så igår kollade vi på tven och åt chips och morötter med dipp :D och så förhörde jag honom för han hade prov i religion idag  ;)

Och idag började han vid halv 10, så jag tänkte fortsätta sova när han hade gått, meeeeeeeeeeen det gjorde jag inte ;) För jag tänkte: "om jag går och lägger mig igen kommer jag bli astrött och seg, och så kommer jag inte kunna somna ikväll när jag måste gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska jobba imorgon". Så jag började min dag med att göra sushi :D Hade lite grejer kvar sen Klara och jag hade sushikväll. Det ända som saknades var lax... Så jag tog morötter ist xD Men det smakade lika bra för det även fast det blev en liten fuskvariant :) Älskar sushi alltså, så himmla gott :D Och så är det ju nyttigt också, det är bra ;D Och anledningen till att jag gjorde det va att jag måste ta med mig mat till jobbet imorgon. Ska ju jobba själv för första gången :( Och ingen är hemma! Förutom jag och 16 hästar, där ibland unghästar, föl och dräktiga ston. Jag måste säga att jag är lite rädd, tänk om något händer... Men iaf jag HATAR verkligen att värma mat i miccron, särskillt typ makaroner eller spagetti :O Usch så då gjorde jag det lätt för mig ;) För sushi behöver jag ju inte värma och så kommer jag jobba fortare för att jag vet att lunchen är extra god ;D

Och nu tänkte jag faktist dammsuga hela lägenheten :) För jag hade låvat mamma att göra det tills hon kom hem, för hon är i Tyskland(?) med sin nya "kompis" ;) Sen ska jag till stallet :D Och ikväll ska jag mysa i soffan med en stor godispåse (inte för att det är så ovanligt ;P man aa) och kolla på idol :) För älskling kanske skulle ut och ta en öl med sina vänner, hoppas du får kul  min prins :) <3




Min goda sushi som ska följa med till jobbet imorgon ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback