Shoppingtur

Sov hos älsklingen inatt <3 Men gick upp tidigt imorse för att åka till stallet för sen gick mamma och jag gå på stan för att handla lite julklappar till mormor :) Men det blev en heeeeeeeeeel del annat också! Köpte en svart, kort kavaj, som jag tänkte ha över klänningen som jag köpte för några dagar sen, som jag har tänkt ha på julafton. Sen köpte jag en svart topp med ett ascoot tryck på, ser typ ut som en korsett eller något liknande... Sen blev det två nagellack, ett rödglittrigt och ett svart, och sen en glittereyeliner. Hmm, va köpte jag mer... Jo jag fick en asfin väska av mamma :D för hon har letat efter en röd väska jättelänge men inte hittat någon, och jag har ju en röd så hon köpte mig den nya väskan i utbyte mot den röda :P Sen åt vi även lite lunch på stan. Blev en asgod pastasallad! MMM har nog aldrig smakat någon så god tidigare ;) Och nu kom vi hem för en stund sen. och jag är så trött i fötterna haha xD Man får ju det av att gå på stan en hel dag nästan. Mycket nöjd med dagens alla inköp :D




Och igår klädde jag och älsklingen granen <3 Men vi kunde inte sätta i julgransbelysningen,
för den va trasig :P Så mamma och jag köpte en ny idag när vi va på stan ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback