Nyårsafton!

Sista dagen på det här året :)
Idag va jag i stallet på morgonen. Red en liten sväng ut i skogen och Molly va jättepigg trots två dagars hoppträning :P Så hon hade säkert orkat en tredje dag ;) Fast det vet jag inte om jag hade, har ganska ont i nacken och ryggen :/
Ikväll ska älskling och jag äta god mat och dricka gott ;) Sen blir det nog att gå upp till Borggården till tolvslaget :) Ska bli en riktigt mysig kväll tycker jag :) <3 Och vid tolvslaget är det ju även ETT HELT ÅR som älskling och jag har varit tillsammans :D <3 (eftersom att efter kl 24.00 inatt så är det ju den 1:a januari). Uj uj va tiden har gått fort, men gud så bra jag har mått! Jag är världens lyckligaste! :D <3 Och jag älskar min älskling, Björn Lars Rikard Åhlin, mest av allt på denna jord! (L)

Nu ska jag göra iordning mig inför kvällen ;D
Gott Nytt År!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback