Måndag

Det blev en härlig välbehövd sovmorgon med min älskling idag :D <3 För igår kom han till mig och då gjorde vi lax med pommes och god sås :D Mumsigt och mysigt <3 Sen kollade vi på en film han hade tagit med sig, Cabin Fever. Mycket bra och spännande :) och åt lite choklad och godis ;P höhö godisgris som jag är ;) Sen förhörde jag älskling på hans prov han skulle ha idag :) Han är så duktig alltså :D <3 
 
Och som sagt,  imorse blev det en härlig välbehövd sovmorgon, MYCKET SKÖNT efter helgens slit :P Sen åt vi frukost, rostat bröd med Nutella på ;D kan det bli godare :P Nee skulle inte tro det! Sen gick älskling hem för att "fixa lite saker hemma innan skolan" :P och jag åkte bussen ut till stallet. Det gick inget bra att rida idag :( Molly fick vila igår och idag va hon som... Hmm en bomb som studdsade fram hela tiden :P Hon är väldigt söt men liiiite jobbig när hon gör så. Och jag hade redan ont i armen och efter att jag hade ridit henne fick jag mer ont :/ Fast på slutet lugnade hon ner sig lite. Hatar detta väder alltså! Det är vädrets fel! För det gör underlaget dåligt överallt och då kan man inte rida någon stans och fram för allt inte "ordentligt" så därför får hon överskottsenergi :/ Men men. Jag ska bygga ett ridhus :)

Och nu kom jag precis hem från Fredriksborgs ridsport. Anders, mammas nyfunne vän ;) skjutsade mig dit för att jag skulle betala fodret och spånet som gammle Tore hade varit snäll och kört till stallet. Så nu ska jag göra lite mat och vänta på att älsklingen ska repa klart så vi kan träffas och göra massa roliga saker som vanligt :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback