Lucka nummer två

Jäpp, idag får man öppna lucka nummer två på adventskalendern, om man har någon sådan :P För idag är det den andra december :) Och eftersom jag glömde att öppna lucka nummer ett igår får jag alltså öppna två idag och äta två chokladbitar ;D

Vaknade i älsklingens trygga famn imorse <3 Sååå mysigt! BEARLING, JAG ÄLSKAR DIG NÅGOT ENORMT! <3 Knallade hem framåt halv 12 kanske, gjorde mig iordning och åkte till stallet. Fy fan! :( Det går inte att rida någon stans! Det är helt hopplöst :( Blött, lerigt och halt. Och eftersom det inte går att rida så "ordentligt" så hade Molly lite överskottsenergi :P Hon blev lite stark när vi skulle galoppa, men annars va hon mjuk och fin :) Och imorgon är tydligen hoppträningen inställd också :( för att det va för få som skulle komma :( Åhh, jag som vill hoppa hoppa hoppa! Men vi kanske ska åka dit iaf och hoppa själva. Men Klara har inte svarat på mitt sms så jag vet inte riktigt än, men jag hoppas! :)

Blir nog att kolla lite på tven nu och senare ska jag va med älskling när han har repat klart :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback